Hati Dah Berubah Balik

Assalamualaikum,

Kpd sesiapa yg mngenali aku ok thanks ye harap sudi bace. pada mulanya aku nk cerita berbalik sambungan cerita td. pada pukul 08:59 p.m tarikh 19 APRIL 20012.. si gadis nie ade tegur sy dalam "skype" mase tu aku tgh tggu panggilan "skype" dr A (bukan nama sebenar). tibe si gadis nie muncul kembali dr hidup aku.. aku nk kate ape menangi nangis dekat aku.. tp aku buat endah xendah jew.. aku ase mcm tade perasaan langsung dgn die.. entahlah susah nk cakap.. cube korg pk la, dulu aku bagai nk rak sygkn dia semua tp tibe2 dia mintak ptus dgn aku dgn tade alasan hanye alasan nak berubah 100%.. aku bg ruang tuk dia untuk dia berfikir.. die tanak die nk ikotkan perasaan die nk putus jugak..

hmm,
pada mulanya aku nk bantah tp die dah pakse aku untuk tunaikan permintaan dia.. aku nk buat mcm mne, mse tu aku da xberdaye nk bantah permintaan nye aku pon ikut cakap die.. hmm aku sedih n kecewa dgn die. secare tibe mase aku tgh "skype group" ade seorang wanita yg bername "A"(bukan nama sebenar). aku tgk die mcm ade masalah jew.. katenya smlm die de mimpi tp mimpi die jd knyataan..

hmm,
aku pon sudi dgr masalah die smua kan.. die bg blog die smua kat aku sruh bg alasan dkt die pasal ex die.. aku sudi bace blog die..

hmm,
pada satu hari tuu, "aduh mcm karangan lak hehe" aku mcm ade something tau dkt wanita yg brnme A(bukan nama sebenar) ni.. aku dpt ase hati aku nie mcm tjuk di atas nie "hati aku dah berubah balik". mcm aku ngn dia kan mcm serasi sgt.. tp aku mse tuu malu la nk ctew kt die aku sukekan die lak kan.. sbb die kan bau jew putus dgn boyfren die.. aku diamkan pekra nie laa..

hmm,
tiba tiba, aku perasan die da removed aku lam 'skype" aku.. aku mcm bersalah plak ape yg aku buat die smpai removed aku.. aku da xsng duduk da mse tuu..

hmm,
balik lak pasal gadis.. aku ngn dia hati aku kosong dgn dia.. mcm tade pape yg berlaku.. aku dpt pk "aku cinta die kew".. smpai mcm tuu skali.. aku bukan nk main perasaan die just die fahamlah perasaan aku mse die ptus ngn aku dulu.. kenape die nk balik ngn aku.. aku tanak bende ni berlaku lg dlm hdup aku..

hmm,
balik plak tentang wanita yg brname A(bukan nama sebenar).. pada mulanya aku anggap dia kwn aku sebenarnye kwn tapi mesra.. tp lg aku tenung aku dpt rasekan cinta tuu da "terbalik" aku da cinta kat org lain bukan dekat gadis.. bila aku "skype" dgn gadis aku ase tade pape mcm mmbe jew blew aku "skype" dgn A(bukan nama sebenar) aku ase ade something yg tak kene.. aku tenang jew bila die pggel aku dgn perkataan "sayang".. aku mse tuu ego aku tanak die tau aku sygkn cintekan die.. aku mcm rase malu jew dgn die nk luahkan perasaan aku dekat die..mcm mne ea.??

hmm,
aku tatau la adakah aku cintakan A.?? tp kate hati, A yg tepat.. aku tatau nk ckp pe.. tp betul aku jujur dgn hati aku benar cintakan A(bukan nama sebenar)..

"bak kate org hati manusia akan berubah sekelip mate"

hmm,
tjuk tuu dgn crita nie kena dgn tajuk "hati aku dah berubah balik" dgn wanita yg bernama A(bukan nama sebenar).. harap gadis faham hati aku dah berubah dekat org lain..

sekian n terima kasih,, . .

2 comments:

noez berkata...

hati akan berubah pabila org xjujur dgn kita

noez berkata...

kowg pk2 la