Cinta Yang Dicari Akhirnya Jumpa Yang Benar-Benar Menghargainya

Assalamualaikum,
pada hari ni 19 APRIL 2012 pada pukul 4 atau 5 pagi mcm tu la, aku dapat berterus terang n xde simpan dalam hati langsung.. aku da luahkan isi hati aku kat seseorang perempuan nie.. aku memang dah lama usya dia n pratikan dia.. tiba tiba aku n dia ditakdirkan bersama.. aku bahagia sgt dpt bersama dgn dia dan aku takkan mempersiakan sisa sisa percintaan yang mahu berputik nie.. aku memang syg kan dia sgt n aku dapat rasekan dia lah wanita pilihan aku yg tepat benar benar cintakan aku.. aku harap dia tak macam ex2 aku dulu hanye nk mempermainkan perasaan aku sahaja.. aku bukan budak hingusan nk tipu atau xjujur ngn aku.. walau aku tatau pun aku dapat rasekan dia mcm tipu aku jew.. hanye ALLAH je tau..

bila aku dah jumpa pilihan aku nie aku nk dia bahagia dengan aku tak nak la bersangka buruk dgn dgn aku.. aku benar benar sayang kan dia n aku benar benar cintakan dia walau ape pon trjadi.. aku nie kalau da mula bercinta dgn seseorang aku takkan lpas n aku akan jage dia.. kalau ade masalah kew ktew boleh berbincang..

aku dengan ex2 aku dulu pon mcm tuu laa kalau korg nk tau la an.. aku buat berbincang n selesaikan masalah.. tp kalau dia dah wt hal salu xdgr nasihat aku, aku terpakse lepaskan dia.. biarlah dia nk merayu mcm mne pon mahupun melutut dpn aku atau pun nangis dpn aku kew.. hati aku dah hancur aku tak kan bg peluang dah tuk org tu..

kepada pilihan aku nie yang aku cinta dia sampai mati nie harap la dia harap dia faham n amek pengajaran ape yg aku citekan nie.. aku syg dia sgt2 aku tak nak dia lepaskan aku n aku taknak dia buat pekare buruk di belakang aku jew itu jew peringatan aku kt dia.. aku boleh buat ape sje tuk dia jnji dia bahagia dgn aku tuu jew.. tak kan aku nk wt dia mcm2 dengan dia.. cinta dengan dia bukan nafsu semate2 aku cinta dia ikhlas n jujur aku cintakan dia..

hmm,
ok lah setakat nie jew aku dapat tulis tuk korang jnji korg faham dgn keadaan aku.. aku juz nk korg tau cinta dgn nafsu takkan kekal buat selamanya.. cinta dengan hati yang ikhlas benar benar mencintai nya InsyaAllah akan kekal selamanya.. "renung dan fikirkan lah"

sekian dan wasalam. .

0 comments: